Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

!janurz

kury nie pieją. potwierdzone info.


Fajne, ale nie na DD


miód malyna, kierowniku!


Piekne. Ale i to w opisie tekstu też.


o super.


Na moje oko te osiem wersów chwatit. Jest dobrze, nieprzegadanie. Chiba że coś wcześniej było o tym hutniku zasłużonym ważnego, co mogłoby kontrastować z tym mocnym końcowym wynoszeniem jak dziecko.


tak


ale ładna końcóweczka. A i wiersz cały ładny.


Mocny tekst to jest.


Tekst jest zły. Ale jest w nim sporo dobrego, dobrze rokującego. Przede wszystkim - niestatndardowe dla współczesnej poezji podejście do tekstu. Dużo emocji, dużo czułości, a jednocześnie to nie jest niekontrolowany strumień świadomości nastoletniej. To jest rzadkie połączenie i jest szansą na świetne wiersze. Jesli tylko nie jest wynikiem nieznajomości współczesności tylko mniej czy bardziej świadomym wyborem, to super. Ładny jest obraz w ostatniej strofie.


Zaczynamy od ogarnięcia ortografii, unikania metafor dopełniaczowych, a potem czytamy dużo poezji. Najlepiej współczesnej.


I gites.(Noe mogę znaleźć w telefonie tego cholernego ,,podoba mi się" ale podoba mi się)


Majstersztyk, panie.


no. to so dobre rzeczy.


Szanowna Autorko,

na razie nie jest dobrze. Wciśnięcie przycisku ,,enter" po każdych dwóch lub trzech słowach strumienia myśli utrudnia czytanie, zamiast stanowić, jak to w poezji, dodatkowy nośnik znaczeń. Sama wrażliwość nie wystarczy do powstania wiersza. Trzeba, jak nauczał już Konfucjusz, zapierdalać. Tzn. na początku czytać. Jakąś poezję współczesną najlepi.


e, właśnie rytmicznie Twoje pisanie jest zajebiste. Serio, Jak już są wiersze rytmiczne w Polszcze, to raczej z dłuższą frazą. Jak u Ciebie - krótkie frazy i rymy męskie, nie rymuje nikt.


Z tego wiersza gdyby usunąć całe przegadanie byłaby urokliwa miniatura.


e, niezłe to jest.


e, to jest dobre. ,,Nie jest to możliwe, że to nieprawda". W tym zdaniu mnie się widzi o jedno ,,to" za wiele, ale tak to całkiem dobry wiersz jest.


oesu


@Halidar, spłycasz wypowiedź o kulturowych aspektach przezywania własnej płciowości. Typowy mizigynistyczny chwyt mający sprowadzić walkę o emancypację tak kobiet, jak mężczyzn spod patriarchalnego ucisku do spraw seksualnych.


Mężczyzna z rękamiw kieszeni na pytajniku symbolizuje zagubienie mężczyzn we współczesnym świecie. Nie wiem, co ze sobą zrobić w pospatriarchalnej rzeczywistości. Tymczasem kobieta w lewym dolnym rogu patrzy na niego z nadzieją, wyczekuje. Wywiera na niego presję, przykładając patriarchalne kategorie do postpatriarchalnego, zagubionego mężczyzny.




I chyba różne gatunki drewna też?


Decydujmy się - albo jest rytm, albo go ni ma. Jak raz jest, a raz ni ma, to sygnał dla czytelnika, że rytm w rękach poety nie jest narzędziem sprawnym jak glebogryzarka spalinowa tylko jest taką glebogryzarką, w której ktoś dał za dużo gazu i się poeta z tą glebogryzarką szarpie.



1 2 3 4 5 6 ... 50 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt